PL EN
ARTYKUŁ RECENZYJNY
Recenzja książki Ewy Domagały-Zyśk, Uczelnia dostępna dla studentów z niepełnosprawnościami i chorobami przewlekłymi. Doświadczenia i rekomendacje, Lublin Wydawnictwo KUL 2023
 
Więcej
Ukryj
1
Instytut Pedagogiki, Katolicki Uniwersytet Lubelski, Polska
 
 
Data nadesłania: 22-06-2025
 
 
Data akceptacji: 02-07-2025
 
 
Data publikacji: 20-08-2025
 
 
Autor do korespondencji
Monika Kwiecień-Głaz   

Instytut Pedagogiki, Katolicki Uniwersytet Lubelski, Al. Racławickie 14, 20-950, Lublin, Polska
 
 
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2025;19(1):190-193
 
DZIEDZINY
REFERENCJE (8)
1.
Boney, J.D., Potvin, M.C., Chabot, M. (2019). The goals program: Expanded supports for students with disabilities in postsecondary education (practice brief ). Journal of Postsecondary Education and Disability, 32(3), 321-329.
 
2.
Domagała-Zyśk, E. (2023a). Uczelnia dostępna dla studentów z niepełnosprawnościami i chorobami przewlekłymi. Doświadczenia i rekomendacje. Wydawnictwo KUL.
 
3.
Domagała-Zyśk, E. (2023b). Dostępna edukacja akademicka. Wydawnictwo KUL.
 
4.
Römhild, A., & Hollederer, A. (2023). Effects of disability-related services, accommodations, and integration on academic success of students with disabilities in higher education. A scoping review. European Journal of Special Needs Education, 39(1), 143-166. https://doi.org/10.1080/088562....
 
5.
Solís-García, P., Barreiro-Collazo, A., Rodríguez-Correa, M., Delgado-Rico, E., Real-Castelao, S. (2024). Inclusion of students with disabilities in the European Higher Education Area (EHEA): a systematic review. Cogent Education, 12(1), 2430880. https://doi.org/10.1080/233118....
 
6.
Sowa, K. Z. (2009). Gdy myślę uniwersytet… Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
 
7.
Wawrzyniak, S. (2014). Rola metod aktywizujących w procesie kształcenia w szkole wyższej. W: A. Ćwikliński (red.). Edukacja akademicka. Między oczekiwaniami a rzeczywistością (s. 267-275). Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.
 
8.
Yssel, N., Pak, N., Beilke, J. (2016). A door must be opened: Perceptions of students with disabilities in higher education. International Journal of Disability, Development and Education, 63(3), 384-394. https://doi.org/10.1080/103491....
 
eISSN:2657-9332
Journals System - logo
Scroll to top