Archiwum
3/2019 vol. 13
Zadłużeni seniorzy jako wyzwania pracy socjalnej
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2019;13(3):1–12
Pamięć zbiorowa - jej funkcje i mechanizmy przekazu w kontekście badań Barbary Szackiej i Andrzeja Szpocińskiego
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2019;13(3):13–27
ARTYKUŁ ORYGINALNY
Związek między mediacyjną rola spostrzeganego wsparcia społecznego a sprężystością psychiczną i orientacją pozytywną
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2019;13(3):28–37
Piśmienność młodzieży w świetle polskich diagnoz edukacyjnych
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2019;13(3):38–52
ARTYKUŁ ORYGINALNY
Czytanie według wartości (nie tylko) w szkole – czy i jak możliwe?
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2019;13(3):53–69
ARTYKUŁ ORYGINALNY
Obrazy i słowa z historią w tle. Kilka uwag krytycznych o polskim przekładzie powieści graficznej „Kinderland”
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2019;13(3):70–83
Alternatywne metody nauki czytania dzieci w wieku przedszkolnym
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2019;13(3):84–95
ARTYKUŁ ORYGINALNY
Rozwijanie kompetencji tekstowej na studiach filologicznych - nauczanie treści historycznych i języka (CLIL) poprzez literaturę wspomnieniową
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2019;13(3):96–111
Lęk przed pisaniem a kształcenie sprawności pisania na lekcjach języka francuskiego, jako drugiego języka obcego
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2019;13(3):112–126
Opinia rodziców o gotowości szkolnej dzieci w zakresie czytania i pisania – przykłady z praktyki pedagogicznej
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2019;13(3):127–136
ARTYKUŁ ORYGINALNY
Wsparcie społeczne a zachowania agresywne młodzieży ponadgimnazjalnej z uwzględnieniem miejsca zamieszkania oraz rodzaju szkoły, do której uczęszczała badana młodzież
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2019;13(3):137–148
Najczęściej czytane