Archiwum
3/2015 vol. 9
ARTYKUŁ ORYGINALNY
KIM JEST CZŁOWIEK? HIERARCHIA WARTOŚCI
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2015;9(3):5–11
ARTYKUŁ ORYGINALNY
ZADANIA NAUCZYCIELA W SZKOLE XXI WIEKU
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2015;9(3):12–20
ARTYKUŁ ORYGINALNY
ŚWIETLICA SZKOLNA NA MIARĘ XXI WIEKU
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2015;9(3):21–28
ARTYKUŁ ORYGINALNY
POCZUCIE KOHERENCJI, ETYKA PRACY JAKO PREDYKTORY ZADOWOLENIA Z PRACY
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2015;9(3):61–67
ARTYKUŁ ORYGINALNY
NAUCZYCIEL DOSKONAŁY W OPINII MŁODZIEŻY
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2015;9(3):68–76
ARTYKUŁ ORYGINALNY
WYCHOWANIE MORALNE W SPORCIE
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2015;9(3):77–86
ARTYKUŁ ORYGINALNY
UZALEŻNIENIE OD NIKOTYNY WŚRÓD STUDENTÓW UCZELNI LUBELSKICH
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2015;9(3):87–92
KOMUNIKAT O WYNIKACH BADAŃ; KOMUNIKAT Z KONFERENCJI
SPRAWOZDANIE Z IX KONFERENCJI NAUKOWEJ
„PEDAGOGICZNA AKSJOLOGIA W ŚWIETLE NAUCZANIA ŚW. JANA PAWŁA II”
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2015;9(3):109–110
KOMUNIKAT O WYNIKACH BADAŃ; KOMUNIKAT Z KONFERENCJI
SPRAWOZDANIE Z KONFERENCJI NAUKOWEJ:
PEDAGOG JAKO ANIMATOR W PRZESTRZENI ŻYCIA SPOŁECZNEGO
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2015;9(3):111–112