Archiwum
1/2011 vol. 5
PODSTAWY EDUKACYJNE NA PRZEŁOMIE XX I XXI WIEKU W ŚWIETLE RAPORTÓW OŚWIATOWYCH
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2011;5(1):3–18
WSPÓLNOTA LOKALNA CZY ZBIOROWOŚĆ TERYTORIALNA? WNIOSKI Z BADAŃ NAD SAMORZĄDEM TERYTORIALNYM, W KONTEKŚCIE RELACJI MIĘDZY LOKALIZMEM A GLOBALIZMEM
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2011;5(1):19–31
OBLICZA KORUPCJI W RZECZYWISTOŚCI SPOŁECZNEJ REPUBLIKI LITEWSKIEJ
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2011;5(1):32–47
WYBORY PREZYDENCKIE W LATACH 2000-2010. LUBELSZCZYZNA VERSUS POLSKA. SOCJOLOGICZNO-POLITOLOGICZNA ANALIZA ZACHOWAŃ WYBORCZYCH
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2011;5(1):48–69
ZJAWISKO PUNK W ŚWIETLE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ I ANALIZ
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2011;5(1):70–77
OCHRONA MAŁOLETNICH INTERNAUTÓW W PRAWIE I PRAKTYCE PAŃSTW UNII EUROPEJSKIEJ
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2011;5(1):78–100
ROLA RODZICÓW I NAUCZYCIELI WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W KSZTAŁTOWANIU POSTAW PROZDROWOTNYCH
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2011;5(1):101–111
JAK BUDOWAĆ POZYTYWNE NASTAWIENIE UCZĄCYCH SIĘ DO NAUCZANEGO JĘZYKA OBCEGO I UCZYĆ EFEKTYWNIE
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2011;5(1):125–134
ROLA RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH W AKTYWACJI STRATEGII UCZENIA SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH. CZĘŚĆ III. CECHY OSOBOWOŚCI: PRZEGLĄD BADAŃ
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2011;5(1):135–154
ARTYKUŁ RECENZYJNY
RECENZJA KSIĄŻKI ANNY BŁASIAK I EWY DYBOWSKIEJ: „WYBRANE ZAGADNIENIA PEDAGOGIKI RODZINY” WYŻSZA SZKOŁA FILOZOFICZNOPEDAGOGICZNA „IGNATIANUM” WYDAWNICTWO WAM, KRAKÓW 2010
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2011;5(1):155–158
ARTYKUŁ RECENZYJNY
RECENZJA KSIĄŻKI KS. MARCINA GOŚCIKA I DR. WIESŁAWA ROMANOWICZA: „AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNO-RELIGIJNA MŁODZIEŻY PRAWOSŁAWNEJ NA LUBELSZCZYŹNIE”
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2011;5(1):159–163
KOMUNIKAT O WYNIKACH BADAŃ; KOMUNIKAT Z KONFERENCJI
SPRAWOZDANIE Z XII MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ „SPOŁECZEŃSTWO SIECI – GOSPODARKA SIECIOWA W EUROPIE ŚRODKOWEJ I WSCHODNIEJ” 16-18 MAJA 2011 R.
Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 2011;5(1):164–167